stareforum.REDMOTORZ.EU Strona Główna stareforum.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: admin_bb
14 Październik 2015
wzmocniony wal i tryby do skrzynie napiedowej Dniepra
Autor Wiadomość
arturo 

Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: lubelskie
Wysłany: 18 Wrzesień 2017   wzmocniony wal i tryby do skrzynie napiedowej Dniepra

Piszę się na przyspieszoną III 18:28 i IV 21:25,
bieżnię dyfra do napędowca
Czy wzmocniony wałek byłby tylko z wolną jedynką czy również ze standardowym przełożeniem?

Pozdrawiam
Arturo
 
 
yurko 
Majster

Login SKYPE: sly-uncle
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 210
Skąd: UA, wild-wild-west
Wysłany: 18 Wrzesień 2017   

cacek napisał/a:
Planujesz jeszcze dorobienie takiego zestawu (wolna jedynka i szybka czwórka najlepiej 22/24)? Chętnie bym się pisał.

tak, planuję. do końca września przyjmuję zamówienie. żelazo będzie gotówe orientowano do końca listopada. ale pozostawiam za sobą prawo siły wyższej. żelazo wysyłam poszta Polska za pobraniem . jeśli kogoś coś zainteresowało - proszę pisać w PM.
_________________
tabula rasa
 
 
yurko 
Majster

Login SKYPE: sly-uncle
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 210
Skąd: UA, wild-wild-west
Wysłany: 18 Wrzesień 2017   Re: wzmocniony wal i tryby do skrzynie napiedowej Dniepra

arturo napisał/a:
Piszę się na przyspieszoną III 18:28 i IV 21:25,
bieżnię dyfra do napędowca
Czy wzmocniony wałek byłby tylko z wolną jedynką czy również ze standardowym przełożeniem?

Pozdrawiam
Arturo

Tulej do napiedowca narazie ne bedzie. walek tylko z wolna jedynka.
_________________
tabula rasa
 
 
yurko 
Majster

Login SKYPE: sly-uncle
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 210
Skąd: UA, wild-wild-west
Wysłany: 29 Wrzesień 2017   

z poniedziałka zaczynam wykonywać zamówienie. jeśli kogoś coś jeszcze ciekawi - proszę napisać.
_________________
tabula rasa
 
 
Kalor 
Starszy Mechanik

Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 156
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 1 Październik 2017   

Też jestem chętny na wałek i tryb z wolną jedynką oraz tryby biegu III 18:28 i IV 22:24.
_________________
Łyk hipolu i do boju !
 
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1220
Skąd: Ożarów
Wysłany: 3 Październik 2017   

Przypominam się o moim III biegu jeden ząb szybszym
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
POLER 
Majster

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 254
Skąd: Gdynia
Wysłany: 3 Październik 2017   

Też się przypominam , wałek wolnej jedynki + zębatka 37 , tryby szybkiej czwórki 21/25 , kołki sprzęgła 6szt 8x1,25 .
_________________
Piotr
 
 
brzytwa 
lokalny watażka


Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 1156
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 4 Październik 2017   

Mam pytanie.
Czy mógłbyś zrobić wałek pierwotny i tryby wałka zdawczego do skrzyni Dniepra na następujące liczby zębów: pierwotny - 12, 14, 16, 18. Zdawczego nie pamiętam, policzę później.
Chodzi o to, czy dasz radę. Zakończenie wałka zdawczego na wielowypust taki, jak w Uralu, nie jak w Dnieprze.
Uprzedzając ewentualne pytania, takie przełożenia miała skrzynia KMZ do krossu.
_________________
Szklanka wódki zamiast papierosa!
 
 
yurko 
Majster

Login SKYPE: sly-uncle
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 210
Skąd: UA, wild-wild-west
Wysłany: 5 Październik 2017   

brzytwa napisał/a:
Mam pytanie.
Czy mógłbyś zrobić wałek pierwotny i tryby wałka zdawczego do skrzyni Dniepra na następujące liczby zębów: pierwotny - 12, 14, 16, 18. Zdawczego nie pamiętam, policzę później.
Chodzi o to, czy dasz radę. Zakończenie wałka zdawczego na wielowypust taki, jak w Uralu, nie jak w Dnieprze.
Uprzedzając ewentualne pytania, takie przełożenia miała skrzynia KMZ do krossu.

Dam rade. Wiem o co jde. Potrzebujesz jednu taku skrzynie?
_________________
tabula rasa
 
 
brzytwa 
lokalny watażka


Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 1156
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 5 Październik 2017   

Potrzebuję dwie.
Ale nie wiem, czy wydolę z kasą, dlatego też muszę wiedzieć, ile to mogłoby kosztować.
Podaję poprawne liczby zębów: pierwotny: 10, 12, 14, 16.
Wtórny: 35, 33, 31, 29.
_________________
Szklanka wódki zamiast papierosa!
 
 
pebull 

Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 10
Skąd: Warszawa/Opatów
Wysłany: 5 Październik 2017   

Panowie chce u kolegi yurko, oprocz wolnej jedynki zamowic tryby do 3 i 4, tylko nie wiem jakie przełożenie wybrac, szybsze po jednym zebie czy może tylko szybką czworke tylko znowu 21/25 czy 22/24, podpowiedzcie macie wiekszą wiedze, jak to ma sie do jazdy i waszych odczuć.
Pacjent to napedowiec mt16, silnik orginal po kapitalce także power jest:).
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1195
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 5 Październik 2017   

pebull napisał/a:
Panowie chce u kolegi yurko, oprocz wolnej jedynki zamowic tryby do 3 i 4, tylko nie wiem jakie przełożenie wybrac, szybsze po jednym zebie czy może tylko szybką czworke tylko znowu 21/25 czy 22/24, podpowiedzcie macie wiekszą wiedze, jak to ma sie do jazdy i waszych odczuć.
Pacjent to napedowiec mt16, silnik orginal po kapitalce także power jest:).


Przy tej konfiguracji lepiej pozostań przy oryginalnych przełożeniach, jedyne co to ta wolna jedynka, tym nie zaszkodzisz.
Ostatnio zmieniony przez nagar 6 Październik 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
POLER 
Majster

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 254
Skąd: Gdynia
Wysłany: 6 Październik 2017   

Cytat:
pebull napisał/a:
Panowie chce u kolegi yurko, oprocz wolnej jedynki zamowic tryby do 3 i 4, tylko nie wiem jakie przełożenie wybrac, szybsze po jednym zebie czy może tylko szybką czworke tylko znowu 21/25 czy 22/24, podpowiedzcie macie wiekszą wiedze, jak to ma sie do jazdy i waszych odczuć.
Pacjent to napedowiec mt16, silnik orginal po kapitalce także power jest:).


Pryz tej konfiguracji lepiej pozostań przy oryginalnych przełożeniach, jedyne co to ta wolna jedynka tym nie zaszkodzisz.

Na pewno wolna jedynka i najwolniejsza z szybkich czwórek 21/25. Reszta konfiguracji to już dla sinika BMW .
_________________
Piotr
 
 
yurko 
Majster

Login SKYPE: sly-uncle
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 210
Skąd: UA, wild-wild-west
Wysłany: 6 Październik 2017   

POLER napisał/a:
Cytat:
pebull napisał/a:
Panowie chce u kolegi yurko, oprocz wolnej jedynki zamowic tryby do 3 i 4, tylko nie wiem jakie przełożenie wybrac, szybsze po jednym zebie czy może tylko szybką czworke tylko znowu 21/25 czy 22/24, podpowiedzcie macie wiekszą wiedze, jak to ma sie do jazdy i waszych odczuć.
Pacjent to napedowiec mt16, silnik orginal po kapitalce także power jest:).


Pryz tej konfiguracji lepiej pozostań przy oryginalnych przełożeniach, jedyne co to ta wolna jedynka tym nie zaszkodzisz.

Na pewno wolna jedynka i najwolniejsza z szybkich czwórek 21/25. Reszta konfiguracji to już dla sinika BMW .

Wlasnie tak i jest.
_________________
tabula rasa
 
 
brzytwa 
lokalny watażka


Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 1156
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 6 Październik 2017   

Yurko, daj znać, ile to by kosztowało i na kiedy by było, bo do sezonu 2018 już blisko.
Zostało raptem 5 miesięcy.
Napisz, ile kosztowałaby opcja
1. tylko wałki i tryby 2 kpl
albo:
2. dwie zmontowane skrzynie gotowe do założenia.
_________________
Szklanka wódki zamiast papierosa!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document